Back 1 Back 2 Back 4 Back 3 Back 5 Back 6 Back 7 Back 8 Back 9 Back 10

KALİTE POLİTİKAMIZ

Ongan grup kalite politikası sektörde kalitede lider olabilmek ve müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılayabilmek için,kalite yönetim sistemi şartlarına uymak,kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirmek,hiçbir şekilde kaliteden ödün vermemektir.

Ongan grup olarak;
*Kontrol altında tutulan maliyetler
*Kalitesi güvence altına alınmış ürün
*Nitelik kazandırılmış,yaptığının bilincinde olan personel
*Çevreye ve doğal kaynaklara saygılı yönetim
*Müşteri memnuniyetini ön planda tutan yönetim ve çalışanlar
*sürekli iyileşen bir firma olmayı hedef biçerek tüm çalışanların katılımıyla Kalite Yönetim Sistemi kurmuş ve sürekliliğini sağlamaktadır.


Ongan grup 2010 yılı itibariyle yeni ve büyük bir projeye adım atmıştır.Gün geçtikçe gelişen ve kalite iyileştirme tekniklerinden en son gelinen nokta olan ve "SIFIR HATA" denilen "6 SİGMA" devri.

Neden 6 Sigma;
*İyileştirme fırsatlarını fark etmek için,
*Verimlilikten ve kalitesizlikten kaynaklanan her türlü geri döndürülebilir kayıpları azaltmak için,
*Müşteri beklentilerinin ötesine geçmek için,
*Verileri bilimsel metodlarla analiz ederek bilgiye dönüştürmek ve bu bilgiyi kullanarak doğru kararlar vermek için,
*Çalışanların yetkinleştirerek motive etmek için,
*Rekabet gücünü arttırmak için.

Bir düşünce doğrultusunda Kalitesizliğin Maliyeti adı altında, yönetim kadrosunda oluşan ekip kurulmuş ve çalışmalara başlanmıştır.